4 Replies Latest reply on Apr 12, 2009 4:50 PM by Arnt Wiebicke

Modele humain

CAO Services Pierrick
      Bonjour,

Je recherche un modele humain ( homme ) en solidworks 2009.

Merci de me contacter à l'adresse suivante :
      pierrick.duret@gmail.com

Site: www.cao-services.fr

Merci d'avance.

Cordialement.

P. Duret
        • Modele humain
          Mark Kaiser
          Translation:
          Hello, I seek a human model (man) in solidworks 2009. Thank you to contact to me with the following address: pierrick.duret@gmail.com Site: www.cao-services.fr Thank you in advance. Cordially.

Answer:
          Check out 3D Content Central through the Solidworks website. You'll find plenty of human models. If they are in an earlier version of Solidworks, SW 2009 will still open them.

Réponse :
          Vérifiez le central 3D content par le site Web de Solidworks. Vous trouverez l'abondance des modèles humains. S'ils sont dans une version plus tôt de Solidworks, le commutateur 2009 immobile les ouvrira.
          • Modele humain
            CAO Services Pierrick
            Merci mais j'ai déjà regarder sur Content Central 3D ainsi que sur Google SketchUp 3D.
            Sur le 1er site, les modeles humains trouvés ne sont pas réalistes.
            Et sur le second site, je n'arrives pas à transformer les fichiers téléchargés en fichiers pour SW 2009 ( VRML, dwg ou dxf )
            Peut être il y a une actuce que je ne connais pas.
            Merci d'avance.
            Cordialement.
            Merci pour la traduction Mark Kaiser
              • Modele humain
                Mark Kaiser
                Translation:
                Thank you but I have already to look on Content Exchange 3D like on Google SketchUp 3D. On the 1st site, the found human models are not realistic. And on the second site, I do not manage to transform the files downloaded into files for SW 2009 (vrml, dwg or dxf) Can be there is a actuce that I do not know.

http://www.3dscience.com/

http://www.linefour.com/index.html

I don't know about translating files from Google SketchUp 3D. SolidWorks can open most file formats. Above are two links to sites with more realistic humans, but you have to pay for the models. Before you buy any, in SolidWorks, go to file>open, and make sure the file types are compatible. Even if they are, it will be hard to modify these models if they are not in SolidWorks native part format. Good luck!

Je ne sais pas traduire des dossiers de Google SketchUp 3D. SolidWorks peut ouvrir la plupart des formats de dossier. Au-dessus de sont deux liens aux emplacements avec des humains plus réalistes, mais vous devez payer les modèles. Avant que vous en achetiez, dans SolidWorks, allez classer> ouvert, et assurez-vous que les types de dossier sont compatibles. Même si ils sont, il sera difficile de modifier ces modèles s'ils ne sont pas dans le format indigène de pièce de SolidWorks. Bonne chance !
              • Modele humain
                Arnt Wiebicke
                Are you still looking for a human model? If so i can send you one to your email address.