Hallo,
Ik heb een template gemaakt, waar ik een standaard lengte van 1000mm heb ingevuld. Dit werkt in mijn pipe assembly ook naar behoren, maar na een spruitstuk niet, en bij leidingen die nergens op uitlopen ook niet. Ook krijg ik bij het starten van een route de 'foutmelding': No matching configurations are available for elbow '.....'. please customize the template and see all available configurations. Als ik dan op OK klik, kan ik gewoon verder met diezelfde elbow. (waar immers goede configs aan vast zitten.) Ook krijg ik daarna nog een melding met: De parameter is onjuist. Weet u wat dit kan zijn, en zou u mij hier verder mee kunnen helpen?
Ik zie U reactie met belangstelling tegemoet,
Mvg,
Rens
<-- voorbeeld assembly met op 'sommige' plaatsen de standaard lengtes.
Rene,
As you can see, it looks a tad different for me.
Het ziet er voor mij een tikkeltje anders uit daar in Bends-Elbows het eerste wat vermeld wordt de keuze mogelijkheid tussen always elbows/always bends and prompt for selection. Daar en boven staat bij jou alles greyed-out.
Wat betreft no matching configurations: ik zou denken dat er een bepaalde gegeven niet aanwezig is in de designtable van de bocht en wellicht ook van de buis. Wellicht best eens navragen bij je VAR of ze eens kunnen kijken naar de opbouw er van of toch op zijn minst eens de routing wizard eens gebruiken om de onderdelen te controleren .
Je kan deze vinden in de routing library manager.
mvg,
Peter